این منم


♥.♥.♥.عشقم بنیامین♥.♥.♥

سلام به تمام دوستان عزیز من این وبلاگرو برای کسی که خیلی برام عزیزه درست کردم.^_^امیدوام لحظات خوشی را در این وبلاگ بگذارانید.(^_^)

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

                  مغرورم؟ عشقم میکشه

 

                  تنهام؟ به خودم مربوطه

 

      از بعضی ها متنفرم؟ خودشون خواستن

 

     بعضی ها رو فراموش کردم؟حافظه خودمه

 

                 مثل بچه هام؟  دوس دارم

 

                     لجبازم؟ آره چه جورم

 

          کینه ای هستم؟ به شما ربطی نداره

 

                     سنگدلم؟ آره چه بهتر

 

         از من خوشت نمیاد؟ مجبورت نکردم

 

              قراره مثل تو باشم؟ نووووووچ

 

      قابل تحمل نیستم؟ اجباری به تحملم نیست

 

                همینهـــــ که هســــــــــــــــــت

 

                               نمیخوای

 

                     هررررررررررررررررررری



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت17:15---3 دی 1393

حکایت ما آدم ها …

حکایت کفشاییه که …

اگه جفت نباشند …

هر کدومشون …

هر چقدر شیک باشند …

هر چقدر هم نو باشند

تا همیشه …

لنگه به لنگه اند …

کاش …

خدا وقتی آدم ها رو می آفرید …

جفت هر کس رو باهاش می آفرید …

تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها …

به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند…!


zahra
ساعت17:14---3 دی 1393

تلخه باور نبودن اونایی که میتونستن باشن

..تلخ تر ..باور اوناییه که ادعای موندن دارن..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:,♥ 10:59 ♥ هستی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ